O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


piątek, 10 sierpnia 2012

Darmowe drobiazgi część pierwsza

Pomyślałam, że aby urozmaicić ten blog od czasu do czasu (postaram się to robić przynajmniej raz w tygodniu), będę dodawać tutaj wykonane przeze mnie ( i nie tylko :)) drobiazgi do blogów.
Dzisiaj mam dla was zestaw etykiet:



Wszystkie elementy są na przezroczystym tle więc dopasują się do każdego bloga. Aby je pobrać kliknij czytaj dalej :)

 

  

 

 





Jak pobrać: Kliknij prawym klawiszem myszy na wybranej grafice i wybierz opcje 'zapisz jako'.

Grafiki dostępne w tym poście są DARMOWE. Można ich używać całkowicie za darmo, jak się chcę i do kiedy się chce :).

Nie zgadzam się jedynie na odsprzedawanie ich, oraz wykorzystywanie w pracach komercyjnych. Można je jednak do woli pobierać i używać na swoich blogach bez konieczności pytania mnie :).

Fajnie by było, jakbyście wspomniały u siebie na blogu (najlepiej w jakiejś notce) skąd macie te etykiety jeśli będziecie ich używać :). Nie jest to obowiązkowe ale reklama jest zawsze mile widziana ^^.

Jeśli komuś się spodobało byłabym wdzięczna za komentarze i wskazówki co ewentualnie zmienić/dodać itp.

10 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na bloga! czy ja tez mogę być Twoją klientką:) Będę promować i obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) Jak ogarnę się jak to wszystko działa - to może skorzystam :D Chwilowo mam kilka wymianek więc brakuje czasu :D ale będę pamiętac o Tobie i Twoich zdolnościach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej nie zauważyłam tych etykiet. Bardzo ładne. Moja sugestia: Pewnie wiele z nas jest zainteresowana plakietką z napisem WSPÓŁPRACA :-) PS: dopiero zauwazam, że Twojego bloga nawet w połowie jeszcze nie odkryłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, mam nadzieję, że skoro są darmowe tzn, że mogę sobie skopiować bez pytania i wkleić u siebie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są :) a może miałabyś ochotę w wolnej chwili zrobić takie same z kilkoma innymi słówkami? :) np jeszcze "współpraca", "obserwatorzy", "popularne posty", "statystyka" :) i bonus - "biblioteczka" dla moli książkowych :) chętnie bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko mam jeden mały problem i może będziesz umiała mi pomóc :) umieściłam u siebie etykietkę i mam naokoło niej jeszcze białe tło i ramkę, co nie najlepiej wygląda :) czy dałoby radę zrobić tak, żeby tylko sama etykietka była widoczna? :) dla podglądu zostawiłam po prawej stronie "o mnie" :)

      Usuń
    2. Wszystko pisze tutaj: http://www.wymien-sie.blogspot.co.uk/2012/10/tutorial-jak-umiescic-etykiete-na-blogu.html ^^

      Usuń
    3. rzeczywiście :) znalazłam ściągę :) i już jest wszystko ładnie... :) dziękuję :)

      Usuń
  6. Fantastyczne etykiety , pozwolę sobie pobrać i upiększyć wygląd mojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń