O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


środa, 8 sierpnia 2012

No to zaczynamy ^^

Przeglądając blogi w internecie zauważyłam, że wiele osób chciałoby zmienić grafikę na swoim blogu ale zupełnie się na tym nie zna i dodatkowo zwykle nie ma czasu aby o tym poszukać. Te osoby mają za to zwykle inne bardzo ciekawe pasje i zainteresowania. Wpadłam więc na pomysł wymiany :). Ja grafiki tworze dla przyjemności i jest to dla mnie zarówno źródło zarobku jak i pasja. Chętnie więc wymienię się z innymi blogerkami. Oczywiście mogę wykonać grafiki odpłatnie jeśli am ktoś taką ochotę ale znacznie bardziej odpowiadać mi będzie coś co same dla mnie przygotujecie :)

Mogę tworzyć dla was wszystkie mniejsze i większe grafiki. Retuszować zdjęcia, tworzyć etykiety, pudełka, banery czy ikony.

Dodatkowo z chęcią ogłoszę na tym blogu wasze propozycje wymiany :). Jeśli macie jakieś kosmetyki, rękodzieła czy inne drobiazgi zalegające na pułkach proszę pisać śmiało. Mój e-mail jest zawsze w prawym górnym rogu bloga :)

Mam nadzieje, że pomysł się przyjmie. Jestem otwarta na wszelkie propozycje, uwagi i komentarze ^^.

2 komentarze:

  1. witam,bardzo dziękuje za miłe słowa i odwiedziny mojego bloga ;-)
    właśnie idealnie trafiłaś.bardzo bym chciała jakieś ładne tło albo szablon na bloga.niestety nie mam czasu ,żeby się samej tym zając.dlatego już od jakiegoś czasu poszukuje osoby ,która mi pomoże.Jestem skora do wymianki ;-)Jakie rzeczy By Cię interesowały?;-)
    Pozdrawiam serdecznie^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam Ci e-mail z informacją co i jak ^^

      Usuń