O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


czwartek, 25 października 2012

Wymiana z Iloną

Powoli zaczynam zmniejszać kolejkę :). Co prawda zaczęłam dzisiaj studia i mam jeszcze mniej czasu niż miałam ale wyrabiam się jak dotąd nieźle. Jutro postaram się dodać posta z instrukcjami jak edytować sobie LinkWithin aby miniaturki były okrągłe bo widziałam, że o to pytałyście :). Dzisiaj mam do zaprezentowania bardzo barwną i związana z szyciem grafikę którą zrobiłam dla Ilony:

Zapraszam na bloga http://mojemalerekodzielo.blogspot.com/ po cudowne, ręcznie szyte różności :)

1 komentarz:

  1. a no pytałam :) będę wdzięczna :)
    a wymiana świetna, jak zawsze. Skąd czerpiesz tyle inspiracji na te banery ^^

    OdpowiedzUsuń