O co chodzi?

Potrzebujesz grafiki na swojego bloga?
Banera, tła, drobnych elementów czy całego szablonu? Nie ma problemu. Grafika zajmuje się od paru lat i mogę zaoferować Ci coś wykonanego profesjonalnie i tylko dla Ciebie.


niedziela, 28 października 2012

Wymiana z Misią

Śnieg to zawsze lepiej, niż deszcz ale twórczości takie zimno nie sprzyja :). Spędziłam dzisiaj sporo czasu obmyślając darmowe drobiazgi na jutro i kiedy już zdecydowałam się na etykiety Koari napisała 'kalendarze' ^^. Odmówić więc nie mogę i jutro będą zimowe kalendarze na nadchodzące zimne miesiące.
Dzisiaj jednak tradycyjnie wymiany. Misia dla której miałam przyjemność tworzyć w ten weekend chciała bloga który w banerze łączył by gotowanie, malowanie, to że jest mamą no i to, że lubi zakupy. Jak to przeczytałam przyznam że ręce mi opadły. Jednak wzięłam się do myślenia i wyszło tak:

Zapraszam na: http://www.smakemigracji.blogspot.co.uk/

1 komentarz:

  1. byłam na blogu Misi musze przyznac kapitalnie ją ujęłas w szablonie ^^ tak wiem wiem zawsze coś wymyślę ^^ lubie twoje robótki i z niecierpliwością czekam na Twoje nowe posty a teraz kalendarze ^^

    OdpowiedzUsuń